Založ si blog

Človek bez maternice.

Musím sa priznať, že včera som takmer spáchal samovraždu.

Dozvedel som sa z progresívnych médií, že už nie som muž. Pre istotu som si siahol medzi nohy, že či tam mám orgán, ktorý bol dovčera znakom, na základe ktorého mi do rodného listu napísali do kolónky pohlavie – mužské. Zistil som, že tam je. Veď práve na základe tohto vonkajšieho pohlavného znaku, som bol už od škôlky vedený ako chlapec.

Na druhej strane boli dievčatá, ktoré sa od nás odlišovali nielen tým,  že nosili sukne či vrkoče, ale hlavne na rozdiel od nás, mali vagíny a neskôr im rástli prsia a mali menštruáciu.

Poviete si, že veď to je jasné ako to, že zem je guľatá. Ale pozor, tak ako sa nájdu ľudia, ktorí tvrdia, že zem je plochá, tak sa nájdu ľudia čo tvrdia, že muž nie je ten čo má penis a ženou nie je tá čo ma vagínu a menštruáciu. Pred 10 rokmi by sme týchto ľudí dali do jedného vreca s priaznivcami plochej zeme, poklepali si na čelo, a tým by to skončilo.

Dnes naopak. Práve toto sú tí progresívni nosiči tých správnych myšlienok, a kto s nimi nesúhlasí je spiatočník a Putinov kamarát (lebo za všetko môže Putin).

Zistil som, že ma neporodila moja mama, milovaná žena, ale človek s maternicou. Ja nie som chlap, ale človek bez maternice. Toto je neskutočne zvrátené. Viete si predstaviť, čo to musí urobiť v hlavách malých detí v škole, keď sa budú učiť takéto zvrátene veci? Myslím si, že aj Goebbels by sa mohol učiť od týchto progresívnych fašistov.

Takže čakám na novoročný príhovor progresívnej  prezidentky, ktorý  nezačne vážené občianky a občania, ale vážení ľudia s maternicou a vážení ľudia bez maternice

Prečo Fico hlasuje v Bruseli ako poslušný prváčik?

25.02.2024

Prvým krok novej poľskej vlády, bolo vysporiadanie sa s TVP čo je Poľská verejnoprávna televízia. Polícia vtrhla do televízie násilím vyviedla pracovníkov televízie, prerušila vysielanie. Takéto niečo Európa nezažila už od čias totality na východe Európy. Sloboda médií, novinárov a právny štát – ten svätý grál Bruselu, pomocou ktorého sa [...]

Naozaj bolo za socializmu tak zle? Porovnanie 35 rokov kapitalizmu a socializmu.

06.02.2024

Tento rok bude 35 rokov od pádu socializmu a začiatku budovania demokracie na Slovensku. Čiže je to takmer rovnaký čas ako trvalo obdobie socializmu v Československu. Preto je vhodný čas na porovnanie týchto dvoch systémov na život obyčajných ľudí, lebo ako tvrdia všetci politici od socializmu po kapitalizmus, vždy im ide o obyčajného človeka. Takže, [...]

Armáda dôchodcov? Priemerný vek ukrajinských vojakov je 43 rokov.

05.02.2024

Predstava progresívnej Európy, že bude dodávať zbrane a Ukrajinci budú hrdinsky zomierať po tisícoch len aby porazili Putina má značné trhliny. Mladí kašlú na vojnu. Mladí chcú žiť a nie zomierať kvôli geopolitickým záujmom USA a Západu. Zoberme do úvahy údaj o priemernom veku ukrajinských vojakov: 43 rokov. To znamená, že pokiaľ tam bojuje časť [...]

Armáda / Vojak / Lešť / Cvičenie /

V druhom polroku sa slovenskí vojaci zapoja do 60 cvičení mimo územia SR

26.06.2024 12:01

Rozhodla o tom vláda, ktorá odobrila aj prechod cez slovenské územie pre ozbrojené sily členských krajín NATO.

Rusko, Kremeľ, Moskva

Ruský poslanec navrhuje verejne bičovať 'neposlušných' Rusov na Červenom námestí

26.06.2024 11:43

Tí, ktorí činia pokánie, by sa mali verejne ospravedlniť a verejne dostať 20 rán bičom na Červenom námestí, povedal.

Maroš Šefčovič

Kandidátom SR na člena Európskej komisie je Šefčovič, rozhodla vláda

26.06.2024 11:39

Ide o funkčné obdobie medzi rokmi 2024 až 2029.

Kolebežka / Polícia /

Muž v obci Láb spadol z elektrickej kolobežky, zraneniam podľahol

26.06.2024 11:25

Policajti vyzvali vodičov kolobežiek na zodpovednosť a dodržiavanie pravidiel cestnej premávky.

galileo

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 84327x
Priemerná čítanosť článkov: 3514x

Autor blogu

Kategórie